آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

آروین من

نوشته خودت عزیزترینم در کلاس پنجم

1400/12/15 10:33
نویسنده : مامان آروین
81 بازدید
اشتراک گذاری

من از خونه اي اومدم كه صداي تلويزيون صبح و شب توش رونق داره و سه جفت كفش كه با لذت توي يه مسير سرد راه ميرن. ) ما يه جفت كفش ورزشي هركدوم داريم براي خونه كه صبح ها با تلويزيون  توي خونه ورزش مي كنيم روزاي تعطيلم كه صبح زود توي سرما همسرم راهي پياده رويمون مي كنه😁)
و چاي درخشان به رنگ خون و نور.
من از يک خونه محاصره شده با چمن و چه چه پرندگان ميام.
بوي طبيعت پوشانده خونه شادمون رو.
من از خونه ايم كه درختش مدام قد مي كشه حتي اگر مدام شاخ و برگهاش رو هرس كنن.
من از نوشيدن چاي مجلسي و موهاي سريع رشد كننده هستم كه سپر سرم هستن. 
من از دايي پدرام صلح طلب و عمه لادن شوخم هستم.
من از يک خانواده ضد مواد مخدر هستم كه هميشه سعي مي كنن فرهنگ زيبامون رو نگه دارن و با خانواده ام در هر كجاي دنيا كه هستن رابطه ام رو حفظ كنم.
من از خانواده اي هستم كه اعتقاد دارن بازي هاي كامپيوتري اعتياد آور هيچ كمكي در زندگي نمي كنن و بايد از سبزيجات تازه تغذيه كرد 😂
من از نوروز هستم.
من از ايران از تهران، كرمان و يزد هستم.
از قورمه سبزي و عدسي هستم.
از زماني كه مامانم كوچيك بود و خونه مادربزرگم يك خروس دنبالش كرد و از اونموقع از حيوونا خوشش نمياد.
از يک عكس زيباي سه نفره هستم عكسي از يك پدر، يك مادر و يك پسر 
و از يك خونه پر از شادي و عشق هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد