آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آروین من

جنگ نباش

1400/12/15 10:24
نویسنده : مامان آروین
96 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر این روزها دلم گرفته. انگار دنیا گرفته. جنگ اکراین خونین تر از جنگ افغانستان و عراق و سوریه نیست ولی انگار تصویرگری بهتری از چهره کریه جنگ برای دنیا داره. امروز در حالی که می دونستم نیمی از روز رو به خوشی سپری می کنیم ولی نیمه دیگه اش به تلخی گذشت. تو اولین تجربه تلخ از دست دادن رو تجربه کردی و من و بابا هومن گناهکاران این تجربه تلخ. لحظه سال نوی 2022 اشکهای من از این همه غم انباشته شده توی دلم و سال بدی که داشتم بند نمیومد. سال بابا هفته گذشته بود یککککککک سال بی پدر بودن و غصه ها و غصه ها و غصه ها .... 

انسان به امید زنده است ولی این روزها برای زنده نگه داشتن امید خیلی تقلا می کنم. خیلی از لحظه های زندگی هست که شیب زندگی نفست رو می گیره الان از اون زمانهاست برام. 

باید خدا رو شکر کنم برای داشته هام و تو برترین و زیباترین داشته منی. بی نظیر و بی مانند. نقاشی قشنگ نوروزت توی جشنواره نوروزی شرکت می کنه و در مجله چاپ میشه. صدای سازهات پیانو و ویلن بهم زندگی میده و بسکتبال بازی کردنت شادی و وجد رو توی رگهام جاری می کنه. خوندن نوشته هات و هنر نوشتنت باعث فخر منه و تلاشت برای کارنامه همیشه A بی بدیل. خلق فیمهای استاپ موشنت آفریدن یک اثره برای من و تو خالق شیرین ترین لحظه هام. منو ببخش که سختی زندگی اخلاقم رو تلخ می کنه منو ببخش. تو اما شیرینی شیرین ترین. 

امشب برای کم کردن غم بزرگ دل کوچکت برایت هفت خوان رستم رو شروع کردم و هر شب دیگه برات می خونم. قول میدم بهترین بی مانندترین دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد