آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

آروین من

چگونه بهترین پسردایی دنیا شویم؟

1391/5/21 15:17
نویسنده : مامان آروین
220 بازدید
اشتراک گذاری

اشا بهترین پسردایی دنیاست. می پرسید چرا؟ تا پایان این مطلب را که بخوانید با من هم عقیده می شوید.

1- از ابتدای تولد، حتی زمانی که آروین خیلی کوچک بود، اشا با اون بازی می کرد و هیچوقت نمی گفت اون خیلی کوچیکه یا نمی فهمه.

2- همیشه شاده و این شادی رو به آروین منتقل کرده. آروین عاشقه موسیقی و رقصه و با هر آهنگی ابراز احساسات می کنه. اون شاد بودن و رقصیدن رو از کسی بجز پسرداییش یاد نگرفته.

3- توی همه کاری اشا یک الگوی فوق العاده برای آروین است. چون اشا یک نابغه است که هم در درساش نمونه است خصوصا در زمینه ریاضی و فیزیک ( با وجود اینکه راهنمایی هست) و هم در زمینه ادبیات و مقاله نویسی، در زمینه فن بیان و مجری گری (قربون قشنگ صحبت کردنت عمه بره)، در زمینه ابتکار و اختراع، در زمینه بازیگری و تئاتر، در زمینه ورزش خصوصا کاراته و خیلی چیزای ذیگه که الان حضور ذهن ندارم.

 راستی یادم رفت بگم که این نابغه کوچک در 9 سالگی یک اختراع داشته و در سن 12 سالگی یعنی الان یک کتاب در دست چاپ داره و تا کنون در دو نمایش ضحاک ( در نقش ضحاک) و هفت خوان رستم ایفای نقش کرده و کمربند نارنجی کاراته ( اگر اشتباه نکنم) رو هم داره. مقالاتش هم همیشه رتبه های اول مسابقات رو می بره و یکی از آرزوهای مامان آروین اینه که آروین در آینده به باهوشی و سخت کوشی اشا بشه. 

4- اون خوش اخلاق ترین پسردایی دنیاست چون با وجود اینکه وقتی آروین به دنیا اومد و اون تنها 9 سالش بود یعنی توی سنی که همه بچه ها به بچه تازه وارد حسودیش میشه، حتی یک بار هم به آروین حسودی نکرد حتی یک بار!!!!! تازه همیشه بهترین پشتیبان و دوست عالی برای آروین بوده و بیشترین محبت رو به اون کرده. 

5- اشا یک داستان علمی-تخیلی فوق العاده زیبا با نام آروین که شخصیت اولش یک دانشمند ایرانی به نام آروین هست رو نوشته. در آینده این داستان رو در این وبلاگ می گذارم تا آروین بدونه پسرداییش چقدر دوستش داره.

نتیجه این پسردایی خوب بودن اینه که :

1- آروین در سن هفت ماهگی با ابتدایی ترین آواهایی که می گفت یعنی اا اسم اشا رو به عنوان اولین اسم صدا می زد.

2- از اولین ماههای زندگیش با دیدن اشا همیشه ذوق می کرد. این خوشحالی هنوز هم ادامه داره.

3- در روزهایی که آروین مریض بود و فوق العاده بدغذا، فقط با دیدن فیلم های اشا حاضر به خوردن غذاست. در حال حاضر هم اگر چیزی رو دوست نداشته باشه، با دیدن فیلم اشا دهنش باز میشه. بخاطر همین لب تاپ من پر است از فیلم هایی از رقصیدن اشا، کاراته اشا، آواز خوندن اشا، ارگ زذن اشا و .....

4- توی یادگیری کارهای سخت فقط اشا الگوی اونه. یادمه وقتی که در سن 20 ماهگی می خواستم آرونین رو از شیر بگیرم به مدت یک ماه هر روز صبح درخواست شیر می کرد. باباش می گفت: پسرم اون قضیه دیگه تموم شد. اما آروین بیشتر بی قراری می کرد. یک روز که دیگه حسابی کلافه شده بودم براش توضیح دادم که اشا هم وقتی نی نی بوده شیر مامانش رو می خورده اما الان دیگه بزرگ شده و این کار رو نمی کنه و .... در کمال نا باوری، از اون لحظه به بعد دیگه اسم شیر رو نیاورد!!!!! و این گونه اشا پایه حل کلیه مسائل تربیتی و آموزشی آروین شد مانند دسنشویی رفتن، سلام کردن و .....

 5- علاوه بر آروین، مامان آروین هم به اشا خیلی مدیونه. مطمئنا اگر اشا و کمکهاش نبود، درس خوندن و فوق لیسانس گرفتن با یه بچه کوچیک که نیاز به توجه مداوم داشت ممکن نبود.

اشا عزیز هر دوی ما از تو ممنونیم و همیشه دوستت داریم. 

اگر می خواهید با بهترین پسر دایی دنیا آشنا شوید می تونید عکس های زیر رو ببینید:

اشا - چند روزگی آروین

اشا - چند روزگی آروین

همه چی آرومه - هر دو تا خوابیدن

 همه چی آرومه - هر دو تا خوابیدن

دلارام - اشا - آروین

دلارام - اشا - آروین

تولد دو سالگی آروین

تولد دو سالگی آروین

اشا - چیستا - آروین ( نوروز 91)

اشا - چیستا - آروین نوروز 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد