آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آروین من

پسرکم، تو کی بزرگ شدی که من نفهمیدم؟

1391/7/2 21:07
نویسنده : مامان آروین
522 بازدید
اشتراک گذاری

تشکچه ای رو که مامان پری برات دوخته بود رو می یاری و می ذاری روی پام. به زور خودت رو روش جا می دی اما پاهات می زنه بیرون. یاد اون روزایی می افتم که می ذاشتمت روی پام و تکونت می دادم تا بخوابی و با خودم می گفتم کی قدت  هم قد این تشکچه می شه. حالا تو پاهات رو تا روی سینه ام میاری و می گی : " مامان این مال وقتیه که نی نی بودم؟" - " آره عزیزم" و توی دلم می گم یعنی تو الان دیگه نی نی نیستی؟ چه زود گذشت!!!!

لباسای چند ماهگیت رو از توی کشوی زیر تختخواب که بایگانیشون کرده بودم بیرون میاری و یکی از شلوارا رو به زور می پوشی مثل شورت برای تو شده و تو بازم می گی:" وقتی نی نی بودم می پوشیدم."

می شینی روی زمین و نشسته نشسته روی زمین می خزی و می گی: " وقتی نی نی بودم اینجوری راه می رفتم." 

امروز اول مهره و من به این فکر می کنم که 3 سال دیگه تو باید به پیش دبستانی بری!!!!!! پسر گلم تو کی بزرگ شدی که من متوجه نشدم!!!!!!!!!!!!!!!

پسرک موتورسوار من

 31 شهریور 1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد