آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آروین من

یک روز قبل از تولد

1391/10/26 4:29
نویسنده : مامان آروین
128 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز قبل از تولد:

ساعت 7 صبح: بابات داره کاغذاش رو مرتب می کنه و حساب کتاب می کنه که تو می ری کنارش و ساعتش رو از روی میز توالت میندازی زمین و ساعت می شکنهتعجب

ساعت 7:30 صبح: بابا حسابی از قضیه ساعت حرصش گرفته و تو خیلی خونسرد می ری بقیه کارتونت رو می بینی. کله سحری پرشین تون رو ایستگاه کردی و بابا دیگه حسابی قاطی می کنه و در یک اقدام انتحاری این کانال اعتیادزا رو دیلیت می کنهعصبانی

ساعت 8 صبح: بابا داره می ره بیرون و از بلوز نوی تو و حسن سلیقه مامان برای خریدنش تعریف می کنه. 5 دقیقه بعد بخاطر اینکه یه تیکه سرشیر توی شیرت بود هرچی شیر خورده بودی بالا می یاری روی بلوز نو و من مجبور می شم بلوزت رو عوض کنم در حالی که مجلسی که باید بریم آدمهای زیادی دعوت هستن. آی از دست چشم شور ناراحت

ساعت 9 صبح: دارم با حرص برای توی بازیگوش توضیح می دم که زودتر از پله ها برو پایین و لطفا خیلی حرف نزن در زمان پایین رفتن چون خیلی عجله داریم و به قرارمون با عمه لادن دیر می رسیم که از عجله و حرص کارای تو ریپ چکمه نازنینم پاره می شه و عملا باید بندازمش دور. چکمه قهوره ای خوشگلم رو میندازم یه طرف و چکمه سیاه درب و داغونم رو می پوشمافسوس

ساعت 6 شب: تند تند قبل از سر رسیدن تو دارم ژله ها رو درست می کنم و توی ظرف کریستال نازنینم می ریزم. با عجله این کار رو می کنم و گوشه ظرف قشنگم لب پر میشهگریه

ساعت 7 شب: دیس سفیده بزرگم رو برای درست کردن الویه باب اسفنجی دارم آماده می کنم و می شورم که خیلی آروم لبه اش برخورد می کنه به ظرفشویی و خیلی راحت لب پر می شهکلافه

ساعت 8 شب: در حالی که بابا خسته است و روی مبل خوابیده سعی می کنم تو رو آروم و سرگرم کنم تا بلکه اون بنده خدا چند دقیقه استراحت کنه. 

تو مهمون و من آروین ، اتاق آروین هم خونه من بیا تا یادت بدم فردا چه جوری به مهمونا خوشامدگویی کنی. می گی : بفرمایید خوش اومدید راهنماییشون می کنی می گی: بفرمایید داخل پذیرایی ......... 

حالا نوبت توست. در می زنم میام توی اتاقت. تو با خوشحالی و ذوق خاصی می گی: خوش اومدید ففا آوردین( منظور صفاست) بفرمایید داخل دستشویییی !!!!!!!!!!!!!!!! بعدم هرهر می خندینیشخند

من مات و مبهوت موندم و باباتم که انگار فقط خودش رو زده به خواب  می گه: به این بچه منحرف درس اخلاق ندی سنگین تری!!!!!!!!!!!!!!!آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد