آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آروین من

یک روز با دختردایی نازم

1391/5/3 15:21
نویسنده : مامان آروین
393 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش دختردایی نیوفر اومد خونه مون و تو حسابی بازی کردی. به دوتاتون خیلی خوش گذشت و من هم از شادی شماها لذت بردم.

نیلوفر کمکت کرد تا خونه ات رو سر سامون بدی (منظور زیر میز ناهارخوریه). برای خونه ات پرده و دیوار درست کرد. دوچرخه سواری یادت داد. باهم ارگ و ارف زدین و برای عروسک ها اسم گذاشتین. پارک رفتین و خلاصه کلی بهت خوش گذشت.

تمام مدت هم به نیلوفر می گفتی: " دوستم بیا. دوستم برو. دوستم.... دوستم ..." . من همیشه فکر می کردم این واژه دوستم رو بچه های 4 یا 5 ساله درک می کنن. اما برام جالب بود که تو این واژه رو از توی پارک و از بچه ها یاد گرفتی و در اولین فرصت به کارش بردی. حالا هم که ازت می پرسم نیلوفر رو دوست داری؟ جواب می دی: خیلیییییییییییی 

Love heart 589

این عکس تو همراه با دختردایی نازت هست روز تولد نیلوفر که مربوط به مهر سال 90 هست.

دختردایی نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختر عمه
28 شهریور 91 22:28
همین کار رو پسر عمه ی منم توی تولد 1 سالگی برام انجام داد.
دختر عمه
28 شهریور 91 22:30
همین کار رو پسر عمه ی منم برام توی تولد 1 سالگی انجام داد (مطابق عکس)
کیمیا
31 شهریور 91 15:35
سلام .لابد روز خوبی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد