آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آروین من

جیگروم خنک شد - آخیشششششششششش

1391/5/3 15:34
نویسنده : مامان آروین
204 بازدید
اشتراک گذاری

من بعضی اوقات می مونم تو بعضی جمله ها رو کی و از کی یاد می گیری! چند روز پیش با بابا هومن رفتی خونه مامانی. اونجا از مامانی آب خواسته بودی و بعد از اینکه با ولع خورده بودی گفتی: " آخیششششش جیگروم خنک شد" می تونم قیافه مامان فرخنده رو در حال خنده و قربون صدقه رفتن تو تصور کنم. خنده

از اونجایی که تو عاشق ورجه وورجه و کشتی گرفتن هستی، من هر موقع که بعد از شیر خوردن کله معلق می زدی به بابات یا دیگران می گفتم شیر خوردی تا کمتر باهات شوخی کنن. حالا تو هر موقع که جایی گیر می کنی که راه فرار نداری مثلا توی دستای بابا می گی: "ولم کن. شیر خوردم. " امروز روی پشت بوم دنبال نیلوفر می کردی تا کنترل ماشین رو از دستش بگیری. وقتی که دیگه نا امید شدی، گفتی: " بده دیده (دیگه)، غذا خوردم."

از شیرین زبونی های دیگه ات: 

مامان: آروین سیب درختی می خوری؟ آروین: نه، موز درختی می خورم.

آروین: خرسی رو کی برام آورده؟ مامان: خاله سپیده. آروین: خاله سفیده؟ دوباره آروین: خاله سفیده یا خاله سبزه؟ !!!!!!

Good Luck Bear

امروز یه روز پر استرس برای خانواده ما بود و تو هر بار که تلفن خونه زنگ می خورد می پرسیدی: " بابا دایوش خوب شده؟" بابا داریوش زودی خوب شو. همه ما دوستت داریم و می خوایم مثل قبل شما رو سالم و سرحال ببینیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیارش
19 تیر 91 19:57
دختر عمه
28 شهریور 91 22:24
دقیقا اون روز رو یادمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد