آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آروین من

وقتی بچه شجاع تر از مادر میشه!!!!!

1392/3/20 20:13
نویسنده : مامان آروین
148 بازدید
اشتراک گذاری

- تا حالا دیدید یه بچه سه ساله خودش بره روی تخت آزمایشگاه بخوابه و در حالی که چندین مسئول آژمایشگاه ریختن رو سرش تا رگش رو پیدا کنن پاهاش رو بندازه رو همدیگه و وقتی که ازش خون می گیرن گریه که هیچی حتی آخ هم نگه!!!!!!!!! آروین این کار رو کرد و این در حالی بود که مامانش  با عذاب وجدان نشسته بود روی یک صندلی کنار در اتاق تا زمانی که صدای گریه بلند شد سریع بپره بیرون ( چون طاقت دیدن این صحنه هارو نداره) اما خوب تو مامانو شرمنده کردی. پرستارا با تعجب به همدیگه می گفتن دیدی عجب پسر شجاعی بود!!! و با تو مثل یه مرد برخورد می کردن و بهت آفرین می گفتن ..... یک سالی از توصیه اون دکتر سنتی به من گذشته بود که گفت یه بار 10 سی سی خون بده تا غلظت خونت بیاد پایین... و من از ترسش هی این کار رو به تعویق انداختم. این شهامت تو باعث شد فردای اون روز منم برم و خون بدم و سعی کنم که حتی آخ هم نگم !

-  بابا داره می ره باشگاه . ساعت 9 شبه و تو همه چراغا رو خاموش کردی. وقت خوابه. صدات می کنم تا بیای تو اتاقت بخوابی و بابا یه چراغ کوچیک رو روشن می کنه. توی بی انصاف بعد از رفتن بابا اون رو هم خاموش می کنی و میای می خوابی و تلاش من برای روشن کردن حتی چراغ خواب بی فایده می مونه. در حالی که سعی می کنم متوجه ترسم نشی همش خدا خدا می کنم زودتر خواب بری ... می پرم و سریع همه چراغا رو روشن می کنم. خدا رو شکر که خوابت برده...

- با دوستام رفتیم رستوران سنتی با محیط فوق العاده دلچسب و زیبا و تو هم دوست داری همش توی فضای باز بیرون بچرخی. یه گربه هم از اون پرروها که اصلا آدما رو آدم حساب نمی کنه نشسته درست دم رستوران و تو هم می پری که بغلش کنی و می گی مامان می خوام با این گربهه عکس بگیرم. ای وای من..... مامان جون اون دم این راهرو وایستاده تو هم دم اون راهرو وایستا تا قرینه شین. آخیش اینجوری تو رضایت می دی چند قدم از این موجود چندش فاصله بگیری و من سعی می کنم یه جوری کادر رو تنظیم می کنم که گربه تو عکس نباشه اما نمیشه اه گربه خر... بزرگ شدی اینو بدون که هر موقع مامانت با خونسردی گفته" فلان حیوون کثیفه دست نزن" منظورش این بوده که "من میییییی ترسسسسسسم تو رو جون بابات بهش دست نزن"

رستوران سنتی و گربه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد