آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آروین من

آروین مستقل می شود

1391/4/27 16:05
نویسنده : مامان آروین
146 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول که رفتیم فرهنگسرا، خاله گفت چون تو هنوز سنت کمه و از همه بچه های کلاس کوچکتری، من توی کلاس بمونم. گو اینکه بچه های بزرگتر حتی تا سه سال و چند ماهه هم ماماناشون توی کلاس می موندن. 

دیروز یک ربع از کلاس گذشته بود که خاله گفت مامان هستی و مامان آروین برن پایین ثبت نامشون رو انجام بدن و اینجوری ما رو از کلاس بیرون کرد تا شما رو امتحان کنه. بعد از 5 دقیقه خاله مامان هستی رو صدا کرد که باید برگرده به کلاس اما تو از این امتحان سربلند بیرون اومدی چون حتی کلاس هم تموم شده بود هنوز داشتی بازی می کردی.

خاله گفت فوق العاده بودی و تو بچه خوبه کلاسشی. یه مامان دیگه که سر کلاس بود گفت چرا باهاش میای خیلی سر کلاس خوبه تازه شعر هم خوندی و بازی هم کردی. در ضمن با داداش بزرگ یکی از بچه ها که به عنوان بزرگتر داداش کوچیکش که 3 سال و 3 ماهشه دوست شدی و ازش خواسته بودی وسایلت رو جمع کنه. قربونت بره مامان که دیگه از پس خودت برمیای. 

بابا هومن بعضی اوقات که تو رو جلوی فرهنگسرا پیاده می کنه از توی ماشین با لبخند رضایت نگاهت می کنه که کیف بدست داری می ری و با خودش می گه: " آروین کلاس می ره؟ چقدر زود بزرگ شد! باورم نمیشه!!!!!" 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد