آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

آروین من

جملات قصار - همه مامانا می گن بچه ام باهوشه، منم مثل همه مامانا! (نقل از وبلاگ قبلی)

1391/3/18 23:30
نویسنده : مامان آروین
154 بازدید
اشتراک گذاری

جملات قصار

عزیز دل مامان دیروز برای اولین بار جمله گفتی. نقاط عطف صحبت کردن تو همیشه بعد از یک اتفاق جالب بوده مثلا اون روزی که کالسکه ات توی پارک مشهد داشت می افتاد توی رودخونه و بابا نمی دونست تو رو نگه داره یا کالسکه رو بگیره و تو با خنده همش می گفتی افتاااااد .... پریروز مامان پری تو و اشا رو برد تا توی حیاط بازی کنین از اونجایی که داشتین سقف آپارتمان رو پایین می آوردین و تو در حالی که از اتفاقات اون روز داشتی برای بابا هومن تعریف می کردی جمله گفتی: اشا مامان پری رو خیس کرد. مامان پری عصبانی شد و .... با دست توپ نزن. به امیرحسین می گفتی: بیا منتظرت هستم بازی کنیم... اما در آخر منو هم شرمنده کردی در حالی که داشتم با صدای بلند بهت امر و نهی می کردم خیلی خونسرد و با تحکم گفتی: داد نزن..... و من از امروز قول دادم که خونسردترین مادر دنیا بشم ( خدایا کمککککک) 

همه مامانا می گن بچه ام باهوشه، منم مثل همه مامانا!

عزیزم امروز می خوام از چیزایی که بلدی حرف بزنم.

تو تا امروز اشکال هندسی شامل مربع، دایره، مستطیل، بیضی، لوزی، ستاره، قلب، متوازی الاضلاع، هلال ماه و مکعب رو می شناسی و یکی از تفریحاتت پیدا کردن این اشکال در دنیای واقعیه. مثلا اگر سرامیک به شکل لوزی پیدا کنی یا شیرینی مثلثی یا بشقاب بیضی کلی ذوق می کنی و می دونی که تخم مرغ همیشه بیضیه یا چرخ همیشه دایره و .... یکی دیگه از تفریحاتت هم گذاشتن این اشکال کنار همدیگه است مثلا دو تا مثلث متساوی الاضلاع میشن مربع، دو تا لوزی میشن متوازی الاضلاع و .....

یه ساعت داری که بصورت پازل اعدادش می رن سر جاش، از بچگیت با همدیگه اینو درست می کردیم و من همیشه این اعداد انگلیسی رو می شمردم : یک، دو و .... و تو هیچ وقت اونها رو تکرار نکردی تا اینکه یک روز 4 رو نشونم دادی و گفتی four !!!!!!!!!!!! و بعد 10 : ten، و 6: six و 3: three ... و من فهمیدم که حق با توست اعداد انگلیسی رو باید انگلیسی گفت و فارسی رو فارسی. خداییش حق دارم بگم که یه پسر دو سال و سه ماهه که اینو می دونه باهوشه یا نه؟؟؟؟

دوست دارم عزیزم. 

و اما امروز صبح اولین فعل انگلیسیت را هم گفتی:

توی رختخواب به بابا یه لگد محکم زدی. بابا با تعجب پرسید: این یعنی چی؟ و تو گفتی : Kick!!!!!!!

مامان جان خیلی خوبه که تو انگلیسی رو سریع یاد می گیری ولی منظور من از kick لگد زدن به توپ بود نه بابا!

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد