آروینآروین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آروین من

تفلد تفلد تفلدت مبارک

1391/11/1 22:10
نویسنده : مامان آروین
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

فکر می کنم از نظر بچه ها قشنگترین قسمت تولد کیک بریدن و کادو گرفتنه. تو هم برای اولین بار موقع عکس گرفتن مثل آقاها تحمل کردی، شیک نشستی و کراواتت رو که ازش می دونم خوشت نمیاد با قول باز کردن کادوها گذاشتی سرجاش بمونه.

به احترام خانواده و دوستای بامحبتون دوست دارم این پست فقط به زحمت اونا اختصاص داشته باشه. چون مطمئنم که ساعتها وقت گذاشتن و همینطور هزینه تا این کادوهای باارزش رو برات تهیه کردن. از همگی سپاسگزاریم و امیدواریم این محبت های بی پایانشون رو روزی بتونیم جبران کنیم. از بزرگتر به کوچکتر می نویسم.

مامانی فرخنده و بابایی داریوش: سکه ( همیشه ما رو شرمنده می کنن. دستشون درد نکنه)+ شیرینی + یه سوپرایز فوق العاده از مامان بزرگت در شب جشن که شادیمون چندبرابر شد

مامان پری و بابا سروش: تخت تاشو + دو دست بلوز شلوار ( یکیش باب اسفنجی بود) + شعر فوق العاده زیبای بابا سروش برای من، تو و بابا هومن + پول + محبت ها و کمک های تمام نشدنیشون از اول تولد تو تا به امروز

دایی دینیار و پرشان عزیز: دختر خوشگل دوچرخه سوار + پازل چوبی اعلاء خارجی ( دو عدد) ( روزی یک نوبت درستشون می کنی) + پول ( که واریز شد به حساب بانکیت)

آقا کیارش، عمه لادن، نیلوفر جون و پانته آ جون: دو عدد بلوز + تفنگ لیزری + یک ماشین قدرتی مدل کلاسیک خیلی بانمک + کمک های فراوان نیلوفر، پانته آ و عمه لادن در روز تولد ( روز تولد از صبح رفتی پیش نیلوفر . یکی از دلایل اصلی خوش اخلاق بودن و سرحال بودنت در شب تولد)

دایی پدرام، زندایی فرزانه و اشا جون ( که جاشون خیلیییییی خالی بود): شلوار جین  + تخته وایت بورد هوشمند ( کادویی هوشمند از طرف یک پسردایی هوشمند) ( اشای عزیزم نمی دونی چقدر دلم گرفت شب تولد پیشمون نبودی اما خوشحالم که یه جای بهتر یعنی تولد دخترخاله گلت بودی)

فریبا جون، آقا رستم، آرین و هومن عزیر: یک دست لباس گرم کن فوق العاده شیک + ماشین باحال ( نمی دونم چه جوری توصیفش کنم، پیچیده است) + یک ظرف شیک ( برای مامان و بابای آروین)

 دایی پوروشسب و زندایی گلنار هم اینقدر کادو خریده بودن که فکر کنم بالاخره یه چیزیش رو جا میندازم: کتاب قصه های تصویری از شاهنامه + سی دی داستان های کلیله و دمنه خاله ستاره + سی دی آموزشی میشا و کوشا + آموزش نقاشی و رنگ آمیزی آدم ها، حیوانات، روییدنی ها، منظره ها ( مجموعه چهار جلدی) + آموزش نقاشی با اشکال هندسی ( می دونستن تو عاشق شکلهایی) + مجموعه کتاب های آقاکوچولوها و خانم کوچولوها ( آقاکوچولوی شجاع، خانم کوچولوی ورزشکار، خانم کوچولوی مرتب، خانم کوچولوی شیطون ....) + سی دی های باب اسفنجی + جعبه مداد رنگی ( مامان متخصص خریدن کتابهای کمک آموزشیه و می دونه خریدن این کتابها از بهترین انتشارات ها علاوه بر هزینه چقدر زمان و حوصله می طلبه . واقعا ممنون)  

خاله پانته آ: عروسک باب اسفنجی + تزئین الویه باب اسفنجی، ژله باب اسفنجی که خیلی خوشگل شده بودن و مثل همیشه کمک فراوان برای برگزاری مراسم تولد (یادت باشه برای عروسیش باید همه اینا و به علاوه مهربونی هاش رو جبران کنی - خاله دوست دارم )

خاله فیروزه: خمیربازی آریا + رنگ انگشتی ( خاله فیروزه با این کارش ثابت کرد که تو رو خیلی بیشتر از مامان و بابات دوست داره. چون من از ترس کثیف شدن قالی هام که تازه از قالیشویی اومدن جرات خریدن این دو قلم رو نداشتم. اما تو همون شب شروع به خمیربازی کردی و هنوز هم بازی می کنه و جالبه که اصلا هم جایی کثیف نشده. رنگ انگشتی رو هم توی حموم بازی می کنی. مرسی خاله فیروزه چون مامان هیچوقت این دو قلم رو برام نمی خرید و من حسرت به دل می موندم. ) 

 از همگی بخاطر اینکه یک شب شاد و پرخاطره رو برامون آفریدند، ممنونیم و از خدا بخاطر اینکه ما رو از با ارزشترین دارایی های دنیا یعنی خانواده و دوستان بامحبت برخوردار کرده، سپاسگزاریم.

آروین در انتظار آمدن مهمانان

 آروین و ماشینش

آروین و کیک باب اسفنجی ( کراواتت منو کشته )

آروین و کیک تولد

آروین و عروسک باب اسفنجی خاله

آروین و عروسک باب اسفنجی خاله

تزئینات بسیار ابتدایی تولد

تزئینات تولد

 

راستی بابا هومن هم ماشین شارژی + ماشین کنترلی که با برق شارژ می شه برات خرید. 

منم با خودخواهی تمام هیچ هدیه ای برات نخریدم. خب من هر روز و هر لحظه در حال هدیه دادن به تو هستم. چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آروین من می باشد